Начало > Авиация > Продукти > Греси, смазки, масла и специални течности > AeroShell
Турбинни масла
Масла за бутални двигатели
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 2 е 2 mm 2/s минерално турбинно масло, смесено от минерални базови суровини, към които са добавени депресант на точката на течливост и антиоксидант.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 2 се използва широко за инхибиране на горивни системи и компоненти на горивната система по време на съхранение.
AeroShell Turbine Oil 2 е аналог на руския клас MK-8 и следователно може да се използва в двигатели, които изискват използването на MK-8.
Характеристики, спецификации и одобрения
Одобрен MIL – PRF – 6081D клас 1010 (САЩ)
Еквивалент на AIR 3516/A (френски)
Аналог на МК-8 (руски) · Код на НАТО О-133
Съвместно служебно обозначение OM-10 (остаряло).
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 3 е 3 mm²/s минерално турбинно масло, смесено от минерални базови суровини, към които е добавена антикорозионна добавка.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 3 е разработено за ранни чисти реактивни двигатели и все още е одобрено за някои версии на тези двигатели плюс двигателите Turbomeca Astazou, Artouste, Turmo, Bastan и Marbore.
AeroShell Turbine Oil 3 се използва широко за инхибиране на горивни системи и компоненти на горивната система по време на съхранение.
AeroShell Turbine Oil 3 е аналог на руския клас MK-8 и следователно може да се използва в двигатели, които изискват използването на MK-8. Използва се и като компонент на минерално турбинно масло в сместа от минерално турбинно масло и масло за бутални двигатели, използвани в руските турбовитлови двигатели.
Характеристики, спецификации и одобрения
Одобрен DEF STAN 91-99 (британски)
Еквивалент на AIR 3515/B (френски)
Аналог на МК-8 (руски)
Код на НАТО O-135
Обозначение за съвместна служба OM-11
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 3SP е 3 mm²/s минерално турбинно масло, включващо добавки за подобряване на противоизносните и антиоксидантните свойства, както и свойствата при ниски температури.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 3SP има отлични нискотемпературни свойства и е одобрено за използване в руски двигатели, които използват руските класове MС-8П, MK-8П и MС-8РК. Типичните граждански приложения включват различни модели на Ил-62, Ил-76, Ил-86, Ил-114, Ту-134, Ту-154, ЯК-40, АН-12, АН-26, АН-30 и М -15 самолета, както и вертолетите Ми-6 и Ми-10.
Типичните военни приложения включват самолетите МиГ-9, МиГ-11, МиГ-15, МиГ-17, МиГ-21, Су-7, Су-9, Су-11 и Су-15.
AeroShell Turbine Oil 3SP е одобрено за използване при консервиране на маслени и горивни системи, където се използват руски класове MK-8, MС-8П и MС-8РК.
AeroShell Turbine Oil 3SP може да се използва и в маслени смеси, където това масло се смесва с масло за бутални двигатели. Приложимо е за самолетите Ил-8, Ан-12, Aн-24, Aн-26, Aн-28 и Aн-30, както и различни военни самолети и някои трансмисии на хеликоптери.
Характеристики, спецификации и одобрения
Тестван и одобрен от Централния институт за авиационни двигатели в Москва:
MС-8П (ОСТ 38.01163-78)
MС-8РК (ТУ 38-1011181-88)
МК-8 (ГОСТ 6457-66)
MС-8П
MС-8Р.
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 308 е 3 mm²/s синтетично естерно масло, включващо добавки за подобряване на устойчивостта на окисление и корозия и за минимизиране на износването.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 308 е разработено специално за използване в конкретни модели турбовитлови и турбо-реактивни двигатели на самолети, за които се изисква масло MIL-PRF-7808 (по-рано MIL-L-7808).
AeroShell Turbine Oil 308 съдържа синтетично естерно масло и не трябва да се използва в контакт с несъвместими уплътнителни материали и също така засяга някои бои и пластмаси.
Характеристики, спецификации и одобрения:
Одобрен MIL – PRF – 7808L клас 3 (САЩ)
Код на НАТО O -148
Обозначение за съвместна служба OX – 9
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 390 е 3 mm²/s синтетично диестерно масло, включващо внимателно подбрана и балансирана комбинация от добавки за подобряване на термичната и окислителна стабилност и за увеличаване на товаропоносимостта на базовото масло.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 390 е разработено предимно като подобрено 3 mm²/s масло за британски турбо-реактивни двигатели. AeroShell Turbine Oil 390 е напълно одобрено за широка гама турбинни двигатели.
Съвсем наскоро, поради нискотемпературните характеристики на AeroShell Turbine Oil 390, има интерес към използването на това масло във вспомагателни силови установки (APU). Целият досегашен опит показва значително подобрение в надеждността на APU при студени условия, когато се използва AeroShell Turbine Oil 390.
Характеристики, спецификации и одобрения
Одобрен DEF STAN 91-94 (британски)
Аналог на ИПМ -10 (руски)
Съвместно служебно обозначение OX-7
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 500 е 5 mm2/s синтетично естерно масло, включващо внимателно подбрана и балансирана комбинация от добавки за подобряване на термичната и окислителната стабилност и пасивирането на металите.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 500 е разработено основно, за да отговори на изискванията на спецификациите Pratt & Whitney 521 Type II и MIL-L-23699 и е напълно подходящо за повечето граждански и военни самолетни двигатели, изискващи този клас смазочни материали. AeroShell Turbine Oil 500 е одобрено за употреба в широка гама турбинни двигатели, както и повечето аксесоари.
Характеристики, спецификации и одобрения
AeroShell Turbine Oil 500 е одобрено за употреба във всички модели на следните двигатели:
Honeywell: APU от сериите TFE 731, TPE 331, GTCP 30, 36, 85, 331, 660 и 700. ALF 502, LF507, LTS101, LTP101, T53, T55, AL5512
Allison (Rolls-Royce): Серия 250, 501 D13, T56, GMA 2100, GMA 3007
BMW- Rolls-Royce: BR710, BR715 · GE 90, CF6, CT58, CF700, CJ610, CJ805, CF34, CT7, CT64
Pratt & Whitney: JT3, JT4, JT8, JT9, JT12, PW4000, PW6000 · Pratt & Whitney, Канада: JT15, PT6A, PT6T, ST6, PW100, PW200, PW300, PW500
Rolls-Royce: Tay, Gnome, Spey, RB183, Adour, M45H, Viper (серии MK 301, 521, 522, 526, 535, 540, 601, 623 и 632)
AeroShell Turbine Oil 500 също е одобрено за употреба в промишлени и морски версии на Rolls Royce Trent, Avon, Allison 501K и 570K, Honeywell TF35, Pratt & Whitney GG3/FT3, GG4/FT4, GG12/FT12, всички General Electric LM Серия от агрегати, индустриални двигатели Turbomeca и някои слънчеви газови турбини.
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 555 е усъвършенствано 5 mm²/s синтетично затруднено естерно масло, включващо фино балансирана смес от добавки за подобряване на термичната и окислителната стабилност и за увеличаване на способността за носене на натоварване на базовото масло.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 555 е специално разработено, за да отговори на изискванията за високи температури и натоварване на SST двигатели и спецификациите DEF STAN 91-100 (бивш DERD 2497) и XAS-2354. AeroShell Turbine Oil 555 също е проектирано да осигури подобрена производителност в двигателите.
Съвсем наскоро с необходимостта от предаване на повече мощност и по-високи натоварвания чрез системите на трансмисията и скоростната кутия на хеликоптера (много хеликоптери използват синтетично масло за турбинни двигатели в системата на трансмисията/скоростната кутия) стана ясно, че е необходимо използването на AeroShell Turbine Oil 555. Това от своя страна доведе до разработването на военна спецификация на САЩ, DOD-L-85734, която обхваща трансмисионно масло за хеликоптер, спрямо което AeroShell Turbine Oil 555 е напълно одобрено. AeroShell Turbine Oil 555 съдържа синтетично естерно масло и не трябва да се използва в контакт с несъвместими уплътнителни материали и също така засяга някои бои и пластмаси.
Характеристики, спецификации и одобрения
Одобрен DOD-PRF-85734A (САЩ)
Одобрен DEF STAN 91-100 (британски)
Код на НАТО O-160
AeroShell Turbine Oil 555 е одобрено за употреба във всички модели на следните двигатели:
Honeywell: Вспомагателни силови установки GTCP 30, 36, 85, 331, 660 и 700 серии
General Electric : CT58, CT64, CF700, CJ610
Мотор: MD601D, E и Z
Pratt & Whitney: JT3, JT4, JT8, JT9, JT12, PW4000
Pratt & Whitney Канада: ST6, PW200
Rolls-Royce: Gem, Gnome, M45H, Olympus 593, RB199
Turbomeca: Adour
Описание на продукта
AeroShell Turbine Oil 560 е трето поколение, високоефективно, ниско коксуване 5 mm²/s синтетично затруднено естерно масло, включващо внимателно подбрана и фино балансирана комбинация от добавки за подобряване на термичната и окислителната стабилност.
Основни приложения
Промените, настъпили през последните двадесет години в производителността на двигателя (от гледна точка на подобрен разход на гориво, по-високи работни температури и налягания) и практиките за поддръжка доведоха до по-тежки условия на работа на смазочния материал.
AeroShell Turbine Oil 560 е разработено, за да издържи на средата, в която днешните двигатели работят - висока мощност и висока компресия, в които по-старото поколение масла могат да бъдат натоварени до и отвъд техните термични граници.
Чрез използването на AeroShell Turbine Oil 560 с постига следното:
поддържа по-чист двигател;
осигурява се подобрена товароносимост;
намалява разходите за поддръжка;
удължава живота на лагерите както в нови, така и в съществуващи двигатели.
Считано от 1 януари 2002 г., AeroShell Turbine Oil 560 е произведено с подобрена формула, за да подобри още повече неговата ефективност срещу коксуване.
AeroShell Turbine Oil 560 съдържа синтетично естерно масло и не трябва да се използва в контакт с несъвместими уплътнителни материали и също така засяга някои бои и пластмаси.
Характеристики, спецификации и одобрения
Одобрен MIL – PRF -23699G клас HTS (САЩ) одобрен SAE AS5780B клас SPC
Еквивалент на DEF STAN 91-101 (британски)
Еквивалентен DCSEA 299/A (френски)
Аналог на ВНИИ НП 50-1-4Ф, Б3В, ЛЗ-240, ВНИИ НП 50-1-4У и 36/Ку-А (руски)
Код на НАТО O-154
Обозначение за съвместна служба: еквивалент на OX-27
Pratt & Whitney: Одобрен 521C тип II
General Electric: Одобрен D-50 TF1
Allison: Одобрен EMS-53 (остарял)
COMAC Одобрен за QPL-CMS-OL-202
AeroShell Turbine Oil 560 е одобрено за употреба във всички модели на следните двигатели:
Honeywell : TFE 731, TPE 331, APU (по-голямата част от моделите), LTS 101, LTP 101, ALF 502, LF 507, AS907, AS977, GTCP 30, 36, 85, 331, 660, RE220
Allison (Ролс-Ройс): Серия 250
BMW – Rolls-Royce : BR710, BR715
CFM International : CFM 56 (всички модели) · CFE 738
Алианс на двигателя: GP7200
GE 90, CF6 (всички модели), CJ610, CF700, CT34, GEnX
IAE: Серия V2500
IHI: FJR 710
Hamilton Sundstrand: APS 500, 1000, 2000, 3000
Pratt & Whitney: серии JT3D, JT8D, JT9D, PW4000 (разрешени за оценка на полети в двигатели PW2000)
Pratt & Whitney Канада: PT6T, PT6A (само някои модели), серия PW120,121, JT15D, серия PW200, серия PW300, серия PW500, PW901A APU
Rolls-Royce: Spey, Tay RB183, Adour, RB199
Turbomeca: Arriel, Arrius, Makila, RTM 322, TM 319, TM 333, TP 319, MTR 390, различни модели двигатели Astazou и Artouste.
Основни приложения
AeroShell Turbine Oil 750 е разработено, за да отговори на изискванията на DERD 2487 (сега DEF STAN 91-98) и да осигури висок стандарт на смазване в британски граждански газови турбини, особено турбовитлови двигатели, където се изисква добро масло за носене на натоварване. витлова редукторна кутия.
AeroShell Turbine Oil 750 също е одобрено от руските власти като аналог на MN-7.5u и за тези руски турбовитлови приложения, които изискват използването на смеси от минерално турбинно масло и масло за бутални двигатели на самолети.
AeroShell Turbine Oil 750 съдържа синтетично естерно масло и не трябва да се използва в контакт с несъвместими уплътнителни материали и също така засяга някои бои и пластмаси.
Характеристики, спецификации и одобрения
Одобрен DEF STAN 91-98 (заменя DERD 2487) (UK)
Еквивалент AIR 3517A (френски)
Аналог на TU 38.1011722- 85 Клас MN-7.5u (руски)
Код на НАТО O-149 (еквивалент на O -159)
Съвместно служебно обозначение OX-38
AeroShell Turbine Oil 750 е одобрено за употреба във всички модели на следните двигатели:
Honeywell : Вспомагателни силови установки
Pratt & Whitney Канада: PT6 (някои модели)
BMW-Rolls-Royce: Dart, Tyne, Avon (само някои ранни модели), Gnome, Pegasus, Palouste, Nimbus, Proteus, Orpheus, Olympus 200 и 300
Сикорски: Трансмисии S-61N
Соловьов : Двигател Д30.
Описание на продукта
AeroShell Oil Sport Plus 4 е създадено в партньорство с Rotax и работи с такива двигатели от сериите Rotax 912, 914 и 915. Неговата подобрена формула, която смесва висококачествени въглеводородни базови суровини и включва синтетична технология. Води до ниска консумация на масло от частите на двигателя, притежавани от тези видове самолети.
Характеристики
Първото специфично масло за леки спортни и много леки/ултра леки самолетни двигатели
Подпомага чистотата на двигателя
Помага за предпазване на двигателите от утайки
Помага за намаляване на консумацията на масло
Предпазва силно натоварените части на двигателя от надраскване и износване
Добавки против разпенване за максимизиране на ефективността на смазване – особено за тези двигатели, работещи с интегрирана скоростна кутия
По-добри характеристики при студено време за по-лесно стартиране
Висока термична стабилност за по-дълготрайно и по-безопасно смазване
Може да се използва при всякакъв климат
Усъвършенстван пакет против ръжда и износване
Спецификации, одобрения и препоръки
API SL
JASO MA
VW 502 00
Напълно одобрени Всички двигатели от серия ROTAX 912, 914 и 915
Описание на продукта
Маслата AeroShell 65, 80, 100 и 120 са чисти минерални масла, смесени от подбрани базови масла с висок индекс на вискозитет. Тези масла не съдържат никакви добавки.
Маслата AeroShell 65, 80, 100 и 120 са одобрени за всички авиационни бутални двигатели на граждански самолети.
Специално смесените базови масла с висок индекс на вискозитет в AeroShell Oil 65, 80, 100 и 120 са проектирани да осигурят ефективна защита на компонентите на двигателя в сравнение с конвенционалните минерални масла. Така вашият самолет ще работи надеждно между плановите основни ремонти.
Маслата AeroShell 65, 80, 100 и 120 се произвеждат, за да отговарят напълно на SAE спецификацията J-1966 (класове SAE 30, 40, 50 и 60 съответно). Освен това всички те имат одобрение за военна квалификация и са включени в Списъка с квалифицирани продукти (QPL), издаден от ВМС на САЩ, и в Списъка с технически приемливи продукти (TAPL), издаден от Министерството на отбраната на Обединеното кралство.
Предимства на продукта
Одобрени за всички бутални двигатели на граждански въздухоплавателни средства, както за нови двигатели в разработка, така и за двигатели от по-старо поколение, изискващи двигателни масла без добавки (вижте препоръките на производителя).
Осигурява съвместимост с други одобрени масла за бутални двигатели на самолети. Тъй като маслата AeroShell 65, 80, 100 и 120 са напълно одобрени за SAE J-1966 и са изброени в съответния списък с квалифицирани продукти (QPL), не са необходими сложни предпазни мерки при смяна от подобно одобрени масла за авиационни двигатели, стига тези масла са квалифицирани продукти.
Маслата AeroShell са стабилни при съхранение. При условие, че са били съхранявани правилно, то продължителното съхранение не оказва влияние върху тяхното качество, свойства или производителност.
Описание на продукта
Серията W от авиационни масла AeroShell са първите, които използват безпепелна диспергираща технология, поддържайки вашия двигател по-чист. Пакетът от добавки в маслата AeroShell W80, W100 и W120 са комбинирани с избрани базови масла с висок вискозитетен индекс, за да предложат изключителна стабилност, дисперсия и ефективност срещу формиране в самолетните бутални двигатели, за които са одобрени.
Независимо дали летите за удоволствие или вашият бизнес зависи от полета, продуктите на AeroShell са предназначени да ви помогнат да подобрите представянето си.
Предимства
Подпомага чистотата на двигателя. Необразуващата пепел полимерна добавка е разработена, за да помогне за елиминирането на вредните отлагания в горивната камера, които се появяват по време на нормална работа.
Базовите масла с висок индекс на вискозитет, използвани в маслата AeroShell W, поддържат своя вискозитет и помагат за по-ефективна защита на компонентите на двигателя.
Осигурява съвместимост с други одобрени масла за бутални двигатели на самолети. Тъй като маслата AeroShell W80, W100 и W120 са напълно одобрени по SAE J1899 и са изброени в съответния списък с квалифицирани продукти (QPL), не са необходими сложни предпазни мерки при смяна от подобно одобрени масла за самолетни двигатели, стига тези масла да са квалифицирани продукти .
При условие че са били съхранявани правилно, продължителното съхранение няма ефект върху тяхното качество, свойства или производителност.
Описание на продукта
Тези масла за бутални двигатели AeroShell предлагат безпепелните диспергиращи характеристики на AeroShell Oils W80 и W100, но с по-добра защита срещу износване и корозия от конвенционалните еднокласни масла, благодарение на същите добавки за тази цел, използвани в AeroShell Oil W15W-50 Multigrade.
Маслата AeroShell W100 Plus и W80 Plus са за пилоти, които искат допълнителна защита срещу ръжда, което се оказва особено полезно, когато самолетът не работи. Тези масла могат да се използват във всички самолетни бутални двигатели.
С тези масла има по-малък шанс за преждевременна повредана двигателя.
Предимства
AeroShell Oil W100 Plus и W80 Plus – Първокласните еднокласни авиационни масла.
Горните масла обединяват най-добрите качества на две от най-продаваните четиритактови авиационни масла в света. Те притежават еднокласни безпепелни диспергиращи характеристики, открити в маслата AeroShell W100 и W80 и добавките против износване/антикорозия на AeroShell Oil W 15W-50 Multigrade.
Подобрени характеристики против износване, особено при стартиране на двигателя. Тези двигателни масла също елиминират необходимостта от допълнителни добавки, изисквани от някои двигатели.
Осигуряват съвместимост с други одобрени масла за бутални двигатели на самолети. Смесването с други продукти обаче ще доведе до известна загуба на превъзходните характеристики на AeroShell Oil W100 Plus и W80 Plus.
Описание на продукта
Aeroshell Oil W15W50 е висококачествено полусинтетично всесезонно безпепелно диспергиращо масло, специално разработено за авиационни бутални двигатели. AeroShell Oil W15W50 е специална смес от висококачествено минерално масло и синтетични въглеводороди с усъвършенстван пакет от добавки.
Усъвършенстваният пакет добавки в AeroShell W15W50 осигурява отлична защита на двигатели, работещи при екстремни температури на околната среда.
Предимства
Необразуващата пепел полимерна добавка е разработена, за да помогне за елиминирането на вредните отлагания в горивната камера, които се появяват по време на нормална работа.
Отличните характеристики при ниски температури осигуряват по-лесно стартиране при студено време и бързо смазване на частите на двигателя.
Намалява разхода на масло в някои случаи с до 50% и издържа на сгъстяване при ниски температури.
Предпазва от запушване на масления филтър.
Всесезонно масло, което няма нужда да се сменя в зависимост от температурата на околната среда.
Осигурява съвместимост с други одобрени масла за бутални двигатели на самолети. Тъй като AeroShell Oil W15W50 е напълно одобрено за SAE J-1899 и е посочено в съответния списък с квалифицирани продукти (QPL), не са необходими сложни предпазни мерки при смяна от подобно одобрени масла за самолетни двигатели.
Намалява разхода на гориво с до 5% в сравнение с обикновените двигателни масла.
Описание на продукта
AeroShell Oil Diesel Ultra е уникално с това, че е единственото напълно синтетично, всесезонно двигателно масло, предлагано в авиацията с общо предназначение.
То е предназначено за използване в новото поколение авиационни бутални двигатели със запалване чрез компресия (дизел). AeroShell Oil Diesel Ultra не трябва да се използва в самолетни двигатели с искрово запалване или Avgas.
Приложения
Съдържа уникални добавки, одобрени от Shell, за да осигурят превъзходна чистота на буталото и да помогнат за осигуряването на чист, ефективен и надежден двигател. Тези добавки включват мощна повърхностно действаща добавка, която се свързва с повърхността на силно натоварени части на двигателя, предпазвайки двигателя от повреда от надраскване.
AeroShell Oil Diesel Ultra е разработено, за да бъде подходящо за използване в двигатели, работещи с реактивно гориво, и неговите характеристики са проектирани да се справят с изискванията на този тип двигатели. Неговите ключови експлоатационни характеристики включват способността да издържа на високи натоварвания, неутрализиране на киселинността, натрупана от сярата, присъстваща в горивото, и висока диспергируемост, за да позволи относително високото натоварване на частите, получено при изгаряне на реактивно гориво.
Хидравлични течности
Греси
Информация за продукта
AeroShell Fluid 4 е хидравлична течност предназначенa за използване в механизми за прибиране на ходовата част, крикове и контролни механизми, спирачки, амортисьори, автопилоти, серво агрегати и др. AeroShell Fluid 4 е подходящ и за смазване на де -помпи за лед и скоростни кутии.
AeroShell Fluid 4 трябва да се използва в системи с компоненти от синтетичен каучук и не трябва да се използва в системи, включващи естествен каучук. Последните системи изискват течности на основата на рициново масло, с които AeroShell Fluid 4 не е взаимозаменяем.
AeroShell Fluid 4 е съвместим с AeroShell Fluids 31, 41, 51, 61 и 71, въпреки че не се препоръчва AeroShell Fluid 4 да се използва в системи, които изискват използването на суперчиста течност, нито трябва да се смесва с суперчисти течности по оперативни причини .
Хлорирани разтворители не трябва да се използват за почистване на хидравлични компоненти, които използват AeroShell Fluid 4. Остатъчният разтворител замърсява хидравличната течност и може да доведе до корозия.
Спецификации, одобрения и препоръки
Отговаря на MIL-H-5606A (САЩ)
Отговаря на DTD 58.5
Одобрен DEF STAN 91.48 Grade Normal (само европейско производство) (Великобритания)
Одобрен DCSEA 415/A (Франция)
Аналог на АМГ-10 (Русия)
НАТО КОД H-520 (само европейско производство)
Съвместно служебно обозначение OM-18 (само европейско производство)
Информация за продукта
AeroShell Fluid 31 има специално проектиран базов материал, който придава относително висока точка на възпламеняване, отлични свойства при ниска температура и добра окислителна и термична стабилност. В допълнение, AeroShell Fluid 31 е формулиран с високотехнологични добавки за осигуряване на устойчивост на окисление и корозия, защита срещу износване и пенообразуване.
AeroShell Fluid 31 е суперчист филтриран, за да осигури оптимална производителност в системите за наблюдение на частици. AeroShell Fluid 31 е боядисан в червено. Полезният работен температурен диапазон е от 40 до +205°C.
Характеристики
Хидравлична течност за самолети на синтетична въглеводородна основа
Подобрени характеристики на огнеустойчивост
Добра окислителна и термична стабилност
Защита против образуване на пяна
Осигурява отлична устойчивост на корозия
Одобрен за: *MIL-PRF-83282D.
Информация за продукта
AeroShell Fluid 41 е минерално хидравлично масло, произведено до много високо ниво на чистота и притежава подобрени свойства на течността. То съдържа добавки, които осигуряват отлична течливост при ниски температури, както и изключителна устойчивост на износване, окисляване – инхибиране на корозия и стабилност на срязване.
В допълнение, метални деактиватори и инхибитори на пяна са включени в тази течност с висок индекс на вискозитет за подобряване на производителността при хидравлични приложения. AeroShell Fluid 41 е боядисан в червено.
Характеристики
Отлична течливост при ниски температури, както и изключителна устойчивост на износване, окисление - инхибиране на корозия и устойчивост на срязване
Метални деактиватори и инхибитори на пяна са включени в тази течност с висок индекс на вискозитет, за да подобрят производителността при хидравлични приложения.
Възможност за работа в широк температурен диапазон
Препоръчва се, когато използването на "суперчиста" течност може да допринесе за подобрения в надеждността на компонентите и може да се използва в системи на самолети, работещи без налягане между -54C до 90C и под налягане между -54C до 135C
Обагрени в червено
Спецификации
DEF/STAN91-48 OM15
MIL-PRF-5606J
Масло OM15
Информация за продукта
AeroShell Fluid 51 е течност на основата на синтетичен въглеводород и естер за използване в хидравлични системи, които изискват надеждна работа при екстремни ниски и високи температури, както и производителност извън възможностите на традиционните течности на минерална основа MIL-PRF-5606.
Информация за продукта
AeroShell Fluid 61 е предназначен за употреба, когато се изисква огнеустойчива хидравлична течност с консервант и е подходящ за оперативна употреба, както и за запазване на компоненти по време на съхранение и транспортиране.
Характеристика
AeroShell Fluid 61 е предназначен за употреба, когато се изисква огнеустойчива хидравлична течност с консервант
Подходящ за оперативна употреба, както и за запазване на компоненти по време на съхранение и транспорт.
AeroShell Fluid 61 има работен температурен диапазон от 40°C до +204°C
AeroShell Fluid 61 е съвместим с AeroShell Fluids 4, 31, 41, 51 и 71.
AeroShell Fluid 61 е синтетично масло и не трябва да се използва в контакт с несъвместими уплътнителни материали
Хлорирани разтворители не трябва да се използват за почистване на хидравлични компоненти, които използват AeroShell Fluid 61.
Остатъчният разтворител замърсява хидравличната течност и може да доведе до корозия
подробности:
Допълнителна информация
Хидравлична течност
55USG Барабан
*MIL-PRF-46170E Тип I
Информация за продукта
AeroShell Fluid 71 е консервираща минерална хидравлична течност с подобрена чистота. Състои се от минерално базово масло с пакет от добавки, което го прави продукт с отлични свойства за предотвратяване на корозия, както и отлична окислителна стабилност и добри характеристики против износване. Има червен цвят. Полезният работен температурен диапазон е от –54°C до +121°C.
Приложения
AeroShell Fluid 71 се използва при тестване на хидравлични компоненти. Трябва да се използва само в хидравлични системи, използващи синтетичен каучук.
AeroShell Fluid 71 е съвместим с AeroShell Fluids 4, 31, 41, 51 и 61.
Информация за продукта
AeroShell Shock Strut Fluid (SSF) и AeroShell Landing Gear Fluid (LGF) са минерални хидравлични течности (съответстващи на MIL-PRF-6083 и MIL-PRF-5606), към които са добавени допълнителни добавки за подобряване на екстремалните характеристики на налягането и естествената смазваща способност на течността. Смазващият агент осигурява стабилен тънък слой върху металните повърхности.
Приложения
AeroShell SSF и AeroShell LGF са съвместими помежду си.
AeroShell SSF и LGF са сламеножълти на цвят.
AeroShell Grease 5 е високотемпературна грес, съставена от минерално масло, сгъстено с Microgel. Продуктът се предлага в различни разфасовки.
AeroShell Grease 6 е одобрена за *MIL-PRF-24139A. Това е грес с общо предназначение, съставена от минерално масло, сгъстено с микрогел, притежаващо добри всестранни свойства.
Aeroshell Grease 7 е одобрена за *MIL-PRF-23827C тип II. Това е усъвършенствана многофункционална грес, съставена от синтетично масло, сгъстено с микрогел, притежаваща добра способност за смазване при натоварване в широк температурен диапазон. Той е инхибиран срещу корозия и има отлична устойчивост на вода.
AeroShell Grease 14 е одобрена за *MIL-G-25537C. AeroShell Grease 14 е водещата многофункционална грес за хеликоптери и е одобрена от всички производители на хеликоптери. Предлага се в различни разфасовки.
AeroShell Grease 15 е грес за екстремни температурни диапазоне, съставена от силиконово масло с органичен сгъстител. AeroShell Grease 15 е инхибиран срещу корозия и окисляване и притежава отлични свойства при висока температура. Той е водоустойчив.
Използва се в температурен диапазон е от –73°C до +232°C.
AeroShell Grease 15 замени AeroShell Grease 15A.
AeroShell Grease 22 е одобрена за *MIL-PRF-81322G, *DOD-G-24508A и *DEF STAN 91-52. Това е универсална усъвършенствана грес с общо предназначение, съставена от синтетично въглеводородно масло, сгъстено с микрогел, с изключителни работни характеристики.
AeroShell Grease 33 е одобрена за *BMS 3-33C тип 1, *MIL-PRF-23827C тип I и *IPS 06-09-002-03 и представлява синтетична универсална грес, съставена от сгъстен литиев комплекс и синтетично масло. Има добра корозоустойчивост.
Aeroshell 64 (бивш AeroShell 33MS) е одобрен за *MIL-G-21164D. Удължава живота на компонентите и намалява разходите за поддръжка чрез предотвратяване на износване и корозия.
Смазочни масла
Масла за скоростни кутии
Информация за продукта
AeroShell Fluid 1 се използва като леко смазочно минерално масло, използвано там. Aeroshell Fluid 1 може да се използва и като консервиращо масло за карбуратори Stromberg и някои горивни системи.
AeroShell Fluid 1 е леко смазочно минерално масло, съдържащо по-малко от 0,10% маса стеаринова киселина по спецификация.
Приложения
Използва за самолетни инструменти, буфери за монтиране на пистолети, хидравлични съединители, органи за управление, панти на врати и др. AeroShell Turbine Oil 3 може да се използва като алтернатива на AeroShell Fluid 1, но AeroShell Fluid 1 никога не трябва да се използва като алтернатива на AeroShell Turbine Oil 3.
Спецификации на AeroShell Fluid 1
Британски одобрен DEF STAN 91-44
Френски еквивалент на AIR 3515/B
Код на НАТО O-134
Съвместно служебно обозначение OM-13
Информация за продукта
AeroShell Fluid 3 е продукт с относително нисък вискозитет с добра устойчивост на изпарение. Препоръчва се за общо смазване на части на самолети, които изискват леко масло, напр. панти, шарнирни съединения, шарнири на валове, свързващи щифтове и лагери, макари, механизми за камери, радио и радарно оборудване и инструменти.
AeroShell Fluid 3 обикновено се нанася с помощта на с четка. Работният температурен диапазон на AeroShell Fluid 3 е от –54°C до +121°C. За високотемпературни приложения, където не се предвижда често повторно смазване, трябва да се използва синтетично масло, AeroShell Fluid 12, вместо минералното масло, AeroShell Fluid 3. В този случай обаче трябва да се внимава да се гарантира, че няма несъвместимост между AeroShell Fluid 12 и уплътнения, бои и др.
Характеристики
Продукт с нисък вискозитет
Добра устойчивост на изпарение
За общо смазване на части на самолети
Работна температура: –54°C до +121°C.
Спецификации
DEF STAN 91-47
MIL-PRF-7870E
O-142
OM-12
Информация за продукта
AeroShell Fluid 12 се използва за общо смазване на самолети, както и за карданни лагери на жироскопи на самолети, отделно смазвани високоскоростни турбини и компресори, оборудване за въздушен цикъл на самолети и електронно оборудване. Особено подходящо е за употреба, когато се изисква масло с ниска степен на изпарение при високи и ниски температури.
AeroShell Fluid 12 е синтетично масло и не трябва да се използва в контакт с несъвместими уплътнителни материали като неопрен или естествен каучук. AeroShell Fluid 12 може също да засегне определени бои и пластмаси.
Характеристики
Синтетично естерно масло с ниска летливост
Използва се за смазване на самолетни инструменти
Да не се използва при контакт с несъвместими уплътнителни материали
Добри високи и ниски температурни характеристики
Информация за продукта
AeroShell Fluid 18 е минералното смазочно масло и предлага превъзходна защита от корозия навсякъде, където водата може да влезе в контакт с метални части. Може да се използва за различни приложения, включително авиация, автомобилостроене, индустрия и др. Течността смазва, докато предпазва и може да се използва на закрито или навън. Високо пречистеното смазочно масло на петролна основа работи добре при умерено ниски температури, но не се препоръчва за използване като смазка при изключително ниски температури под -57 градуса C.
Приложения
AeroShell Fluid 18 е за използване при смазване и защита от корозия на малки оръжия и автоматични оръжия и като лубрикант с общо предназначение за всички приложения, където се изисква изместване на вода, защита от корозия и смазване при ниски температури.
AeroShell Fluid 18 е предназначен също за ключалки, панти, електрически двигатели, вентилатори, малки лагери, контролни пръти и кабели и може да се използва в множество неавиационни приложения.
AeroShell Fluid 5L-A и 5M-A се препоръчват за смазване на зъбни колела, където има високо натоварване на зъбите, напр. хеликоптерни скоростни кутии.
AeroShell Fluid 5L-A е с нисък вискозитет, AeroShell Fluid 5M-A със среден вискозитет.
AeroShell Fluid 5L-A и 5M-A се препоръчват за смазване на зъбни колела, където има високо натоварване на зъбите, напр. хеликоптерни скоростни кутии и алтернаторни задвижвания с постоянна скорост.
AeroShell Fluid 5L-A е с нисък вискозитет, AeroShell Fluid 5M-A със среден вискозитет.
AeroShell S.8350 е трансмисионно масло за екстремно налягане, в разфасовка от 20 литра.
Моля, обърнете внимание: този продукт беше одобрен за DTD900/4981, но тази спецификация вече е остаряла и е заменена с обозначение OEP-215.
Противообледенителни течности
Консервационни течности
Информация за продукта
AeroShell Compound 06A е ефективен за размразяване и се смесва в различни пропорции. Въпреки това, операторите трябва да следват препоръките на производителя на въздухоплавателното средство относно вида течност, която да се използва, поради възможни странични ефекти от използването му.
Информация за продукта
AeroShell Compound 07 е течност за размразяване, съставена от етилен гликол, изопропилов алкохол и дестилирана вода и се използва за размразяване по време на полет на предни стъкла, витла, крила и т.н. на самолета.
AeroShell Fluid 2F е инхибирано смазочно масло за вътрешна защита на бутални двигатели по време на съхранение.
AeroShell Fluid 2F се състои от три части AeroShell Oil 100 (SAE J-1966 Grade SAE 50) и една част AeroShell Fluid 2XN (MIL-C-6529C Тип I) – средство за предотвратяване на корозия.
AeroShell Fluid 2XN е течност за предотвратяване на корозия, доставяна в различни разфасовки отговаряща на спецификация - *MIL-C-6529 тип I.
Характеристика:
Може да се използва за дългосрочно съхранение
Може да се пръска неразреден върху изпускателните отвори на буталните двигатели
Съдържа силно рафинирани масла на минерална основа
AeroShell Compound 05 е смес от вазелин/пчелен восък за защита на метални части от корозия при умерени и тропически условия.
Смазочно охлаждащи течности
Информация за продукта
AeroShell Fluid 602 най-широко се използва като охлаждащ флуид за системи на авиониката на самолета. Той има по-ниска първоначална цена, по-дълъг живот на флуида, по-ниско тегло и по-ниска токсичност в сравнение с други видове охлаждащи течности за авиониката. Тъй като AeroShell Fluid 602 не реагира с вода, не е необходимо оборудване за рекултивация, което допълнително увеличава ценово предимство.
Ако не намирате необходимия Ви продукт на тази страница, не се колебайте да се свържете с нас и да ни отправите допълнително запитване.